Σελίδες: 1 2 [3]   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Φυλλάδιο για ανακύκλωση για το 1ο περιβαλλοντικό εργαστήρι για παιδιά  (Αναγνώστηκε 558 φορές)
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Kallioph
Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1607


Γη μήτηρ πάντων, Δημήτηρ πλουτοδότειρα


WWW
« Απάντηση #50 στις: Φεβρουάριος 06, 2008, 04:33:57 μμ »

"Αγαπητοι δασκαλοι,

Σε μια εποχη που ο πλανητης αιμορραγει και στη ζωη μας κυριαρχει η υπερκαταναλωση και η υπερπαραγωγη απορριματων, το λιγοτερο που μπορουμε να κανουμε για το περιβαλλον και τη ζωη μας ειναι να ανακυκλωνουμε οσα περισσοτερα υλικα μπορουμε. Επειδη η ανακυκλωση και ο σεβασμος στη φυση γενικοτερα, ειναι τροπος ζωης, θεωρουμε οτι ειναι παρα πολυ σημαντικο να απευθυνθουμε στα παιδια, που ειναι το μελλον και να ενταξουμε την οικολογια στα σχολεια.
Το Οικολογιο εχει συγκεντρωσει σε ενα φυλλαδιο τις σημαντικοτερες πληροφοριες για την ανακυκλωση, δοσμενες με τον απλουστερο και πιο ευκολα κατανοητο τροπο. Εσωκλειουμε το φυλλαδιο στο παρον ε-μεηλ και σας προσκαλουμε να το τυπωσετε και να το μοιρασετε σε ολους τους μαθητες του σχολειου σας.

Η τυχη του πλανητη ειναι στο χερι μας.

Ευχαριστουμε εκ των προτερων.

Με εκτιμηση,
Η ομαδα του Οικολογιου"

Μελια σχολειων εχουμε??

Άντε πάλι με το αιμορραγεί, θα κόψω καμιά φλέβα σε λίγο.  Έκπληξη  Γλώσσα
Καταγράφηκε

N' αγαπάς την ευθύνη. Να λες εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη Γη. Αν δε σωθεί εγώ φταίω.-Ν.Καζαντζάκης - http://biostore-aloa.blogspot.com
BUTTERFLY
Global1
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 605



WWW
« Απάντηση #51 στις: Φεβρουάριος 06, 2008, 04:36:35 μμ »

Γιατι μανα μ' δεν αιμορραγει? Μπορω και πιο δραματικα...ψυχορραγει, αργοπεθαινει, σιγοσβηνει! Γλώσσα Στριφογύρισμα ματιών
Καταγράφηκε

Χριστινα
"Η δυναμη σου πελαγος κι η θεληση μου βραχος"
Kallioph
Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1607


Γη μήτηρ πάντων, Δημήτηρ πλουτοδότειρα


WWW
« Απάντηση #52 στις: Φεβρουάριος 06, 2008, 04:38:12 μμ »

Γιατι μανα μ' δεν αιμορραγει? Μπορω και πιο δραματικα...ψυχορραγει, αργοπεθαινει, σιγοσβηνει! Γλώσσα Στριφογύρισμα ματιών

E ναι λοιπόν κυρίες και κύριοι. Κάπως έτσι γεννάται η ελπίδα!

Αν μου επιτρέπεις έχω κι άλλες παρατηρήσεις αλλά σε γενικές γραμμές μια χαρά το βρίσκω και γω.
Καταγράφηκε

N' αγαπάς την ευθύνη. Να λες εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη Γη. Αν δε σωθεί εγώ φταίω.-Ν.Καζαντζάκης - http://biostore-aloa.blogspot.com
Fotis
Administrator
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 390


Έτσι, να μη ξεχνιόμαστε...


« Απάντηση #53 στις: Φεβρουάριος 09, 2008, 06:33:45 μμ »

Η πρόταση μου για το συνοδευτικό κείμενο, βασισμένη φυσικά στην πολύ καλή Δουλειά της πεταλούδας:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σε μια εποχή που η υπερκατανάλωση και η υπερπαραγωγή απορριμμάτων αποτελούν ύψιστο οικολογικό πρόβλημα του πλανήτη, είναι ζωτικής σημασίας να υιοθετήσουμε έναν πιο «αειφορικό» τρόπο ζωής. Κρίνεται δε απαραίτητο, η οικολογία να αποτελέσει αναπόσπαστο μέρος της διδακτέας ύλης από τις αρχικές ήδη τάξεις της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με σκοπό την καλλιέργεια μιας ευρύτερα οικολογικής συνείδησης στη νέα γενιά.

Η ανακύκλωση είναι ίσως ένα από τα πρώτα βήματα που μπορούν να γίνουν, ως δείγμα σεβασμού προς το περιβάλλον, καθώς έχει άμεσο αντίκτυπο τόσο στη μείωση του όγκου των απορριμμάτων όσο και στην εξοικονόμηση ενέργειας.

Ως μια ελάχιστη συνεισφορά προς την κατεύθυνση αυτή, η ομάδα του «oikologio.gr» συγκέντρωσε σε ένα φυλλάδιο διάφορες πληροφορίες για την ανακύκλωση, απλουστευμένες ώστε να είναι εύκολα κατανοητές από μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Σε αυτό, οι μαθητές μπορούν να βρουν βασικές πληροφορίες της παραγωγικής διαδικασίας των προϊόντων που κατά κόρον ανακυκλώνονται, των ωφελειών που προκύπτουν από την ανακύκλωση, καθώς και πρακτικές συμβουλές, εφαρμόσιμες στην καθημερινή ζωή.

Επισυνάπτουμε στην ηλεκτρονική αλληλογραφία το φυλλάδιο αυτό με την ελπίδα ότι θα μοιραστεί στους μαθητές σας, έχοντας γνώση ότι μια εθελοντική ομάδα δεν μπορεί να αντικαταστήσει τους επίσημους φορείς τους κράτους, αλλά μπορεί να συνεισφέρει κατά το δυνατόν, πάντα με τη συνδρομή των εκπαιδευτικών.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Τσίου!.

Το "τσίου" μπορεί να είναι, μπορεί και να μην είναι μέρος του κειμένου...
Εμένα μου αρέσει πάντως
Καταγράφηκε

Χαρά,
στου ιερού βουνού τη μοναξιά,
στον καθαρό αέρα,
ν' ανηφορίζεις μοναχός
μ' ένα δαφνόφυλλο στα δόντια
(Ν. Καζαντζάκης)
Σελίδες: 1 2 [3]   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε: