Σύνδεση

Καλώς ήρθατε Επισκέπτης.






Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
Δεν έχετε λογαριασμό; Εγγραφή
Χάσατε το mail ενεργοποίησης?

Ημερολόγιο

Ιούνιος 2008
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
Ιούλιος 2008
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Τελευταίοι σύνδεσμοι...

Greenia Bookmark Detail 
Kαλοκαίρι στην πόλη Bookmark Detail 
Το ημερολόγιο ενός δασκάλου Bookmark Detail 
ΚΠΕ Ακράτας Bookmark Detail 
Παρουσίαση PowerPoint Bookmark Detail 
ManagEnergy Bookmark Detail 
Περιβάλλον για Νέους της Ευρώπης Bookmark Detail 
EPAEDIA - μια εγκυκλοπαίδεια για το περιβάλλον Bookmark Detail 
Οι ουρανοί γίνονται... πράσινοι στην Ε.Ε. PDF E-mail
27.06.08

Οικολογικό και περισσότερο αποδοτικό το νέο πανευρωπαϊκό σύστημα διαχείρισης εναέριας κυκλοφορίας

Κωστας Καρκαγιαννης

Πηγή: Εφημερίδα Καθημερινή


Τη δημιουργία νέας γενιάς πανευρωπαϊκού συστήματος διαχείρισης εναέριας κυκλοφορίας και σημαντικά περιβαλλοντικά και οικονομικά οφέλη φιλοδοξεί να πετύχει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, που χθες ενέκρινε τη δεύτερη δέσμη νομοθετικών μέτρων για τον Ενιαίο Ευρωπαϊκό Ουρανό (SES II).
Στόχος της δέσμης μέτρων «Ενιαίος Ευρωπαϊκός Ουρανός» είναι η αποδοτική διαχείριση των εναέριων μεταφορών, οι οποίες αναμένεται να διπλασιαστούν μέχρι το 2020. Με τα νέα μέτρα πρόκειται να μειωθεί σημαντικά η απόσταση που καλύπτουν τα αεροσκάφη από προορισμό σε προορισμό, ο χρόνος παραμονής τους στο αεροδρόμιο, όπως και οι καθυστερήσεις των πτήσεων, ενώ θα ενισχυθεί και η ασφάλεια με την εφαρμογή νέων ενιαίων και δεσμευτικών κανόνων.

Λόγω του σχεδιασμού των εθνικών συστημάτων διαχείρισης εναέριας κυκλοφορίας και του «κατακερματισμού» του ευρωπαϊκού εναέριου χώρου, σήμερα οι πτήσεις είναι, κατά μέσον όρο, 49 χιλιόμετρα μακρύτερες απ’ ό, τι χρειάζεται. Με τη σύγκλιση μεταξύ των εθνικών δικτύων και τη διασυνοριακή συνεργασία θα μειωθεί η διαδρομή που ακολουθούν τα αεροπλάνα.

Περιβάλλον και οικονομία

Από τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων που θα προκύψει, θα περιοριστούν οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τα αεροσκάφη κατά 10% ανά πτήση (16 εκατομμύρια τόνους CO2 ετησίως), ενώ οι αεροπορικές εταιρείες θα εξοικονομούν 2,4 δισ. ευρώ τον χρόνο.

Η δέσμη μέτρων SES II χωρίζεται σε τέσσερις «πυλώνες»: Αναθεώρηση της υπάρχουσας νομοθεσίας, τεχνολογία, ασφάλεια και χωρητικότητα αεροδρομίων. Στα νέα νομοθετικά μέτρα περιλαμβάνονται δεσμευτικοί στόχοι επιδόσεων για τους φορείς παροχής υπηρεσιών αεροναυτιλίας και τα κράτη–μέλη.

Στον τομέα της τεχνολογίας, το πρόγραμμα SESAR συγκεντρώνει όλους τους εμπλεκόμενους παράγοντες στον τομέα των αεροπορικών μεταφορών, δημιουργώντας το νέο πανευρωπαϊκό σύστημα διαχείρισης.

Επιπλέον θα αυξηθούν οι αρμοδιότητες του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ασφάλειας της Αεροπορίας με στόχο, εκτός από την ασφάλεια των αερολιμένων, και την ασφαλέστερη διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας.

Τέλος, με το σχέδιο για τη χωρητικότητα των αερολιμένων στόχος είναι να προβλεφθεί και αντιμετωπιστεί η έλλειψη τροχοδρόμων και αερολιμενικών εγκαταστάσεων.

προσθέστε το άρθρο σε μηχανές social bookmarking
Reddit! Del.icio.us! Google! Live! Facebook! StumbleUpon! Yahoo! Free social bookmarking plugins and extensions for Joomla! websites!
Discuss Topic (0)
 
Επόμ. >
Το όνομά σας(*)
Το e-mail σας(*)
e-mail φίλου (*)
Μήνυμα

Ψηφοφορία

Ποιο θεωρείτε ως προτεραιότητα ουσιαστικής δράσης για την προστασία του περιβάλλοντος στην Ελλάδα;
 

Αναζήτηση

joomla templates by dezinedepot
© 2008 Oikologio
Το Joomla! είναι ελεύθερο λογισμικό με άδεια GNU/GPLe.
H ελληνική διανομή είναι μια προσφορά της onScreen